Unde vreau sa ajung

Makeup-ul este pasiunea mea si atat. Ce-i drept, descoperita tarziu…poate prea tarziu. Insa asta nu m-a impiedicat sa incerc din greu sa evoluez. Imi place sa ma machiez. Cateodata chiar imi iese. 🙂

Insa cel mai mult pot spune ca imi plac produsele cosmetice. Momentul acela cand iti cumperi un produs nou (pe care cel mai probabil ti l-ai dorit de foarte mult timp) si abia astepti sa ajungi acasa sa il desfaci …ei bine, pentru mine este divin.

Si pentru ca ar fi pacat sa irosesc un produs bun pe un machiaj jalnic o sa incerc sa invat singura cat mai multe.

Asadar…plec de aici

Image

…si as vrea sa ajung…macar aici 🙂

Image

4 thoughts on “Unde vreau sa ajung

  1. Adelina says:

    Mult succes!

    Like

  2. Ruxandra says:

    Sa stii ca si eu mi-am descoperit destul de tarziu pasiunea, cam prin 2010 cand am descoperit comunitatea de beauty de pe Youtube, incet-incet am inceput sa invat si sa exersez. Tot ceea ce stiu astazi in materie de make-up stiu din ce-am citit sau din ce-am vazut pe Youtube, you know what they say; practice makes it perfect 😀 :*

    Like

Leave a Reply

