EYELINER challenge – first attempt

Nu ma pricep la blogging. La machiaj nici atat. Insa sunt extrem de pasionata si imi doresc sa invat cat mai mult. 

Vreau sa fac din acest blog un fel de jurnal al calatoriei mele in lumea machiajului.

Prima provocare la care m-am gandit este “linia de tus”. 

Numar pe degetele de la o mana de cate ori mi-a iesit codita la fel la ambii ochi. Stiu ca doar prin exersare se invata, insa parca am 2 maini stangi. 

Astazi m-am gandit sa incep cu ceva usor: linie de tus facuta cu un fard. M-am chinuit in jur de 20 de minute, am sters de 2 ori, m-am enervat putin si pana la urma m-am dat batuta si am lasat asa cum a iesit. Nu sunt multumita insa o sa incerc pana cand nu vor mai exista betisoare de urechi. 

ImageImage

8 thoughts on “EYELINER challenge – first attempt

  1. Loredana says:

    “La machiaj nici atat”. Da? Really? N-as zice :*
    Spor la treaba si mult succes pe viitor sweety 😀

    Like

  2. Blossoms says:

    Mie mi se pare ca ti-a iesit chiar bine 🙂 usor-usor o sa te descurci si cu tus. Mult succes in continuare :*

    Like

  3. deeamilady says:

    Mie imi place maxim cum a iesit pisi meu :*:*:*

    Like

  4. Ruxandra says:

    Uh ce-mi place machiajul 😀 Ti-a iesit foarte bine linia de tus! Sunt zile in care imi iese impecabil linia si zile in care ma sterg de zeci de ori si ma umplu de nervi :)) So don’t worry :*

    Like

Leave a Reply

