Eyeliner challenge : second try

A 2-a incercare a mea in “lupta” cu eyelinerul consta in folosirea tusului lichid. Pentru acesta este nevoie de indemanare, iar manile mele tremurande nu ma ajuta deloc. 

Nu-i nimic. Incercarea moarte n-are. 🙂

Nu avea rost sa incerc sa fac niste codite mai lungi si mai frumoase pentru ca nu am avut mult timp la dispozitie, iar varianta cu stersul si refacutul nu am putut sa o iau in calcul.

Asa ca nu a iesit mare lucru, nu prea am cu ce ma mandri, insa trebuie sa plec si eu de undeva 😛

ImageImage

Image

 

Sper ca data viitoare sa-mi dau silinta mai mult si sa am ce sa va arat mai frumos 🙂

8 thoughts on “Eyeliner challenge : second try

  1. deeamilady says:

    :* likeeeeeeeee

    Like

  2. deeamilady says:

    in pozele astea zici ca abia te-ai vopsit ❤

    Like

  3. Alexia says:

    hai ca e super! ce, crezi ca toate ne-am nascut invatate? 🙂
    pupici dulci,scumpa mea!

    Like

  4. Ruxandra says:

    Voiam sa te intreb daca te-ai vopsit haha :)) Eu nu pot sa fac liniute subtiri, tot timpul zic de data asta gata fac o linie subtire, de unde…imi ies la fel ca de fiecare data 😀

    Like

    • Ral Petre says:

      M-am si vopsit inainte de Paste, insa acum folosesc vopsea fara amoniac si la dupa fiecare spalare parul meu are alta culoare :))
      Eu tot timpul fac o linie subtire. Cel putin asa plec mereu :)) Insa iese groasa cand incerc sa fac la ambii ochi la fel 😛
      Puup

      Like

Leave a Reply

