Eyeliner challenge – 3rd try

De curand am pus manuta pe primele mele farduri Inglot (thanks a lot Iulia :* )

Sunt fabuloase si aproape ca incep sa le iubesc ca pe cele de la Urban Decay.

Am vrut sa fac un machiaj de seara si sa folosesc eyelinerul gel. Dintre toate tipurile de tus acesta este preferatul meu. Reusesc sa il aplic fara sa se vada ca imi tremura mana. 

Nu am gasit insa pensula perfecta pentru aplicat. Acum am folosit pensula pentru eyeliner de la Real Tehniques. 

O sa ma documentez si o sa caut o pensula mai buna.

Sa vedem ce a iesit…

Image

Image

Image

Bineinteles ca am inceput sa ma machiez cand inca mai era lumina afara, insa ma misc atat de incet ca s-a intunecat pana am facut eu pozele. 

Aici se termina prima mea provocare…eyelinerul.

Hope you like it 🙂

10 thoughts on “Eyeliner challenge – 3rd try

  1. Ami says:

    Eu folosesc mac 210 sau 266 pentru eyeliner, if it helps 🙂 Si ti-a iesit super, sa stii :*

    Like

    • Ral Petre says:

      Multumesc mult Ami :*
      M-am uitat pe temptalia si la 209 si 210. Pe mine m-ar incanta mai mult 209 pentru ca prefer o linie de tus mai groasa. 266 o folosesc pentru sprancene. Nu as reusi sa aplic tusul cu ea in veci :))
      Cred ca pana ajung la bucuresti nu o sa ma hotarasc pe care sa o iau si le voi cumpara pe amandoua :))
      Te pup si multumesc din suflet pt sfat :*

      Like

  2. deeamilady says:

    Foarte frumos :*

    Like

  3. Imi place ce ti-a iesit 🙂 Dar pe buze ce ai folosit? Te pup

    Like

  4. Ruxandra says:

    Eu pentru gel liner folosesc pensula de la e.l.f. studio angled eyeliner, la inceput nu ma descurcam tare bine cu ea, dar dupa cateva utilizari m-am indragostit complet de ea 😀 Imi place ce ti-a iesit, ce ruj ai folosit? Arata tare bine :*

    Like

    • Ral Petre says:

      Am folosit Sleek Matte Me in nuanta Birthday Suit. Sunt inebunita dupa luciul asta de buze. Si culoarea asta mi se pare ca merge la orice 🙂
      :*:*:*

      Like

  5. ce bine arata!!! vezi ca la sephora e o pensula perfecta, am exersat-o eu pe o prietena in seara asta. Gelul vreau si eu sa merg la Bucuresti sa il iau, numai de bine am citit despre el.

    Te pup.

    MiuMiu.

    Like

Leave a Reply

