Chaos make up

De cum am vazut ca Urban Decay va lansa pe piata paleta VICE am stiut ca trebuie sa o am neaparat. Am avut grija sa mi-o rezerv din timp si cum a fost adusa in Sephora m-am si prezentat in ziua respectiva.

Pana sa o cumpar urmarisem cateva tutoriale pe Youtube sa-mi fac o idee despre nuante si cum as putea sa le combin. Stiu ca cel mai mult m-a impresionat un video in care XSparkage folosea nuanta Chaos, un albastru electric care mi-a furat inima pe loc. 

Am incercat in nenumarate randuri sa imi iasa si mie nuanta pe ploape cum i-a iesit ei, insa de fiecare data fara rezultat.

In machiajul prezentat astazi cred eu ca m-am apropiat cat de cat de un rezultat mai satisfacator. Si asta datorita creionul Nyx Jumbo Milk. Altfel nu as fi avut nici cea mai mica sansa.

ImageImage

Image

 

Image

 

Pozele sunt facute mai demult asa ca nu mai stiu ce produse am folosit 😛

 

4 thoughts on “Chaos make up

  1. Anca Pop says:

    Omamaaa ce albastru frumooos ❤ i freaking love it!

    Like

  2. Ruxandra says:

    Ce bine iti sta cu albastru ❤ Desi imi place tare mult albastru, sunt foarte putine nuante care mi se potrivesc :/ Imi place tare mult machiajul, te prinde tare bine :*

    Like

Leave a Reply

