Beauty Bloggers Meeting

De cand am descoperit blogosfera de beauty am fost fascinata de tot ce am gasit aici: o multime de informatii extrem de utile si sfaturi care m-au ajutat enorm.

Insa partea cea mai buna a fost faptul ca am cunoscut niste oameni atat de minunati care mi-au adus zambetul pe buze de fiecare data.

Draga noastra de Miu Miu (sweetie, nu stiu sa pun link catre blogul tau 😀 ) a facut tot posibilul sa ne aduca impreuna pentru cateva ore sa discutam despre tot ce este frumos.

Pe majoritatea fetelor  le stiam de pe FB, pe altele prin intermediul blogurilor lor, iar pe Stefana ma bucur enorm ca am avut ocazia sa o revad dupa multi ani 🙂

A fost o seara atat de faina incat abia astept sa ne revedem toate.

O sa va las cateva poze sa vedeti ce frumoase au fost fetele 🙂

ImageImageImageImageImageImage

Multumim din inima si sponsorilor :

– ivatherm.com/ro
http://www.borealy.ro
http://www.beautyroom.ro
EvergreenPub Pitești

8 thoughts on “Beauty Bloggers Meeting

  1. Gya says:

    Frumoase toate, sper ca data viitoare sa fiu si eu prezenta.Te pup

    Like

  2. foarte foarte frumos a fos :*

    Like

  3. Ce dragut ca aveti astfel de intalniri! Sunteti una mai frumoasa ca alta! Va pup :*

    Like

  4. Andreea Ema says:

    Cateva ore care nu stiu unde s-au dus. Vreau sa te revad urgent, nu te-am inveselit suficient 😀
    Te pup, scumpete.

    Like

Leave a Reply

