Provocarea celor 22 de farduri : 1-Artdeco #63

Hoinărind prin online am dat de blogul Cristinei. Postările interesante și calitatea pozelor m-au făcut să revin pe blogul ei și să o urmăresc constant.

Cristina are o serie de postări de genul provocare care mi-au atras atenția și am decis să îi urmez exemplul.

Cum eu nu sunt o mare fană a fardurilor mono și am doar câteva uitate într-o cutiuță, o să folosesc și fardurile din diferite palete. O să încerc să îmi indrept pensulele către culorile cel mai puțin atinse. Poate în felul acesta descopăr culori minunate și ignorate atâta timp…

Vă sfătuiesc să îi faceți o vizită și Cristinei pentru a vedea și provocarea ei.

***

Primul fard din această provocare este #63 de la ARTDECO. Îl am de ceva timp și nu cred că l-am atins de 3 ori. Este un albastru deschis foarte sidefat și îl găsesc potrivit mai mult unui machiaj de seară. L-am folosit o singură data pe timpul zilei și am avut neplăcuta surpriză să se strângă foarte repede în pliul ochiului.

Machiajul acesta l-am purtat seara și pot să spun că a rezistat destul de bine. Pozele sunt făcute noaptea târziu, chiar înainte să mă demachiez.

 DSCN2116

DSCN2104

Chiar dacă albastrul este culoarea mea preferată, nu pot spune că nuanța acestui fard este chiar pe placul meu.  Probabil în altă combinație ar arăta mai bine…

cats

În ultimul timp am început să folosesc 2 nuanțe de fond de ten: una mai deschisă pentru centrul feței și alta mai închisă pentru exterior. Nu știu cât de bine se vede în poze, dar în realitate este un rezultat plăcut. O altă noutate în machiajul meu din acestă toamnă o reprezintă rimelul maro.  În acest machiaj nu se vede din cauza genelor false, dar pregătesc o postare cu machiajul meu zilnic unde se va vedea mai bine 🙂

DSCN2158

Sper că voi reuși să duc la bun sfârșit această provocare și la ultimul fard să constat că am inceput să blenduiesc și eu ceva mai bine :p

12 thoughts on “Provocarea celor 22 de farduri : 1-Artdeco #63

  1. Andreea Ema says:

    Parca te machiezi din ce in ce mai fain, iar sprancenele arata mega mega bine. Cand ne vedem sa mai dezbatem impresii :D?

    Like

  2. iguanitza says:

    cat de mult imi place machiajul. Super. Si eu am zis ca ar trebui sa imi iau un rimel maro, dar parca tot negru merge mai bine

    Like

  3. Si eu am nuante de farduri neatinse si mereu spun ca o sa incerc si ceva nou…Rimel maro nu am avut pana acum, dar pe viitor cine stie.
    Pupici :*
    http://malecsandra.wordpress.com/

    Like

  4. larisa_cristina says:

    hai ca te-am gasit pana la urma. sa pui si o lista cu numele produselor folosite. te ajuta si la cautarile in google.

    si mie imi plac rimelurile maro, dar inca nu ma pot dezlipi de cele negre. Imi place suuper mult linia tusului. este perfecta! nu poti sa faci poze si de aproape? doar cu pleoapa? mersi 🙂

    Like

    • Ral Petre says:

      Aoleu…tusul ala l-am trasat sa acopar cum am aplicat genele false :))) Nu prea m-am descurcat 😛
      Cu pozele am o vesnica problema. O sa incerc sa le fac mai bine 😀
      O sa tin cont de sfaturile tale 🙂
      Te pup :*

      Like

Leave a Reply

