My everyday makeup

Niciodată nu am fost “a morning person“. Mă culc târziu, mă trezesc devreme…rezultă un haos total până am ceva cafeină în sistem.

Datorită faptului că abia mă ridic din pat dimineața, îmi rămâne foarte puțin timp să mă aranjez. Din acest motiv machiajul meu trebuie să fie unul simplu și rapid.

Cu timpul am observat că o bună parte din timpul în care mă machiez este dedicată fondului de ten și sprâncenelor.  Timpul de umplere al sprâncenelor nu am cum să îl micșorez așa că singura soluție să fiu gata la timp este să aplic fondul de ten mai repede. De aceea renunț la pensulă si îl aplic cu degetele. Mai câștig ceva timp și la aplicarea rimelului pentru că mă mulțumesc cu un singur strat.

DSCN2160

 

DSCN2168

DSCN2169

 

În machiajul ochilor folosesc doar culori neutre și oricât de mult aș vrea eu să desenez și o linie de tuș …. este aproape imposibil 😛

DSCN2170

Rimelul maro este nou intrat intrat în trusa mea. Sincer… l-am cumpărat din greșeală 🙂 Și pentru că nu mai aveam timp să îl duc înapoi, am decis sa îi dau o șansă. Îmi place tare mult cum se vede în machiajul de zi și o să am grijă să îl am mereu în trusa mea de machiaj.

Dacă machiajul ochilor este aproape zilnic la fel, rujul îl schimb destul de des. Prefer oricând culorile puternice pe buze, dar la birou încerc să aleg o nuanță mai caldă.  Ca și blush, Rockateur îl declar preferatul meu pentru machiajul de zi.

image1

Aceste sunt produsele folosite. Nu mă pricep să fac review-uri așa că dacă aveți întrebări despre produsele folosite, nu ezitați să le adresați în căsuța de comentarii. Sunt de treabă și răspund mereu 🙂

O zi faină 🙂

9 thoughts on “My everyday makeup

  1. viomilitaru94 says:

    Imi place acest machiaj, te prinde!

    Like

  2. mirela16 says:

    Este natural si placut acest machiaj, cu atat mai mult cu cat este facut in graba:) Te prinde bine:)

    Like

  3. ealeganus says:

    Ai sprâncene fenomenale !!! Nu cred că trebuie să insiști asupra lor.

    Like

  4. Simplu si rapid… Total deacord! 🙂

    Like

Leave a Reply

