Easy GOLD makeup

Long time no post…

Nu sunt foarte productivă când fac o schimbare majoră. Așa că mutarea mea în București s-a dovedit a fi împotriva scrisului pe blog. Însă mi-am promis că anul acesta îi voi acorda o atenție sporită 🙂

Pentru astăzi am pregătit un machiaj destul de simplu în care am folosit nuanța mea preferata din paleta Naked – Half Baked. Este un auriu superb și îmi place să îl folosesc atât ziua cât și seara.

Eu am purtat acest machiaj seara la cină cu părinții 🙂

DSCN2292

 

DSCN2291

 

DSCN2278

 

După ce am pozat produsele folosite mi-am dat seama că nu am inclus și rujul. Dacă cineva este extrem interesat de acesta, o să fac un efort și o să îl caut :p

DSCN2265

 

Vă doresc un an nou plin de realizări și să ne citim mai des 🙂

4 thoughts on “Easy GOLD makeup

  1. valentina ioana says:

    La multi ani! Nice make up!

    http://www.eager4fashion.com

    Like

  2. Lorena says:

    Ti-a iesit foarte frumos! 🙂

    Like

Leave a Reply

