Romantic makeup

Spun romantic pentru că am folosit roz. În general evit această culoare pentru că simt că nu mi se potrivește deloc. Însă din când în când îmi îndrept pensula și către ea 🙂

Din punctul meu de vedere este un machiaj fail. Blendingul este … spre deloc 😦 și nici combinația de culori nu mi se pare una tocmai reușită.

Pentru pleoape am folosit cele 2 nuanțe marcate din paleta Sleek – Oh so special, iar pentru iluminarea arcadei am folosit nuanța cea mai deschisă din paleta Big Beautiful Eyes de la Benefit. Îmi place totuși foarte mult creionul mov cu sclipici cu care mi-am definit pleoapa inferioară.

Însă cea mai încântată sunt de nuanța buzelor. Mi-am dorit tare mult un luciu de buze Melted de la Too Faced. Așa că de Crăciun mi l-am făcut cadou 🙂 Am ales nuanța Ruby și o ador. Cred că o să îmi mai iau vreo 2-3 nuanțe. Sunt absolut minunate și le recomand cu dragă inimă.

DSCN2297

 

DSCN2295

DSCN2299

DSCN2306

DSCN2309

cats

 

Blushul de la Benefit – Coralista este preferatul meu din această perioadă. Machiajul meu de zi cu zi a devenit de fapt To Go makeup din cauza lipsei de timp. Folosesc un minim de produse și am impresia că blushul este cel care îi dă un efect mai deosebit. O să revin zilele următoare și cu acest tip de machiaj.

O zi faină 🙂

Leave a Reply

