Lipstick of the day – Nyx Transylvania

Obsesia mea pentru rujurile în culori puternice devine din ce în ce mai evidentă 🙂

Ediția de anul trecut a Makeup Fest-ului a fost un eveniment foarte important pentru mine. Din mai multe puncte de vedere 🙂 Inițial am zis că merg pentru a profita de reducerea oferită de Makeup Shop, dar nu am mai prins nimic din ce îmi doream atunci. Însă Black Friday a venit repede și am reușit să pun mâna pe unul din rujurile mult dorite.

În această postare vă prezint Nyx Soft Matte Lip Cream în nuanța Tranylvania. Iubesc rujurile lichide cu finish mat. Sunt extrem de rezistente  și arată impecabil dacă ai grijă să îți hidratezi corespunzător buzele.

Culoarea aleasă nu este tocmai una potrivită pentru zi, dar eu nu am nici o problemă în a purta mov închis pe buze ziua în amiaza mare 😀 That defines me!

Vă las cu pozele și vă sfătuiesc să purtați pe buze culoarea care vă face să vă simțiți minunate, nu culoarea care îi face pe alții să se simtă confortabil.

DSCN2260

DSCN2257

DSCN2258

 

 

 

 

 

 

3 thoughts on “Lipstick of the day – Nyx Transylvania

  1. Sorana says:

    O culoare perfecta pt acest sezon !
    xoxo

    http://www.sorananistor.com

    Like

  2. valentina ioana says:

    iti sta foarte bine cu nuanta asta…imi aduci aminte de angelina jolie in maleficient! te pup :*

    http://www.eager4fashion.com

    Like

Leave a Reply

