What’s in my makeup bag

Sunt genul de persoană căreia geanta îi rupe umărul :)) Dacă lovesc pe cineva cu geanta mai mult ca sigur îl rănesc destul de serios la cât de grea este… Car multe lucruri după mine, majoritatea degeaba. Însă îmi place să știu că sunt pregătită pentru orice.

Unul din lucrurile care nu îmi lipsește niciodată din geantă este portfardul.

Pentru că nu mă trezesc dimineața așa…

IMG_1768

 

…și machiajul trebuie să țină până seara, am nevoie de câteva produse care să mă salveze.

1. Trusa Big Beautiful Eyes de la Benefit este trusa perfectă pentru geantă. Are un corector numai bun în caz de apariția unui coș pe timpul zilei, un fard sidefat de culoare deschisă (potrivit pentru iluminarea arcadei și a colțului interior al ochiului), un fard puțin mai închis la culoare pentru pleoapa mobilă și un fard maro mat ideal pentru sprâncene sau pliul ochiului. În trusă eu am pus 2 pensule: una unghiulară pentru sprâncene și una plată pentru aplicarea fardului pe pleoapa mobilă.

IMG_2489

 

2. Pentru că încă nu am un anticearcăn bun care să reziste toată ziua, eu îl iau de acasă pe cel care îl aplic dimineața. Pur și simplu simt nevoia pe parcursul zilei să îl reaplic.

IMG_2491

 

3. Pudra Hello Flawless de la Benefit mă ajută să mențin zona T mată pe tot parcursul zilei.

IMG_2490

 

4. Niciodată nu țin un singur ruj în portfard. Mereu am cel puțin 3. În momentul de față preferatele mele sunt Mac Heroine, Too Faced Melted Ruby și Dior Addict Extrem Lucky. Câteodată mă trezesc și cu 10 rujuri prin geantă :p

IMG_2492

 

5. În portfard mai țin o oglindă, o pensulă pentru pudră și 2 pensule “modificate” pentru ochi. Dacă nu am chef să aplic un ruj (ceea ce se întâmplă foarte rar) am mereu la mine și un balsam de buze. Tot timpul am grijă să îmi hidratez buzele pentru că folosesc destul de des rujuri cu textură mată și știm foarte bine cât de tare ne usucă acestea buzele.

IMG_2493

 

Câteodată mai arunc și câte un creion de ochi dacă l-am folosit când m-am machiat dimineața. Vreau totuși să îmi iau un anticearcăn bun pentru a nu mai fi nevoită să îl iau după mine pe parcursul zilei. Așa mai fac loc în portfard pentru încă un ruj 🙂 Recomandări ???

Portfardul îl schimb cam o dată pe an. Acesta este proaspăt achiziționat și îmi place enorm.

IMG_2498

 

Aștept să-mi spuneți și voi ce luați în portfardul vostru de zi cu zi.

12 thoughts on “What’s in my makeup bag

  1. ealeganus says:

    Dar știu că cari nițel…trusă, pensule…
    Ai încercat ”Prolongwear”-ul de la MAC ??? Mie mi se pare extraordinar.

    Like

  2. Şi eu credeam că io car multe cu mine! De obicei, îmi iau un ruj, balsam de buze, ceva pentru sprâncene şi iluminator sau corector. Pe partea de la iluminat imi place unul de la Clinique, tip stilou. Iar pe partea de corectat/acoperit cosuri/cearcane imi place la nebunie Make Up For Ever Full Cover Concealer.

    Like

    • Ral Petre says:

      Uite ca la MUFE nu m-am gandit. Oare care are acoperire mai mare? MAC sau MUFE ?
      Cat despre iluminator nu ma stresez prea tare. Am luat de curand Mineralize skin finish de la Mac si isi face treaba de minune. Rezista pana seara.

      Like

  3. Andreea Ema says:

    Iuibtaaaa de unde e gentuta aia :X?

    Like

  4. Deea C says:

    Waaaa cum e portfardul ala roz prafuit ❤ me want one!!!

    Like

  5. andreeadesign says:

    Haha, si eu imi ratacesc rujurile prin toate gentile :)))
    Te pup

    Like

  6. […] Aici intră în primul rând Naked 1. Însă reușesc să fac loc în bagaj și pentru Too Faced – Matte Eyes și Benefit – Big Beaautiful Eyes. Cea din urmă este chiar cea mai plimbată paletă din colecția mea, deoarece este nelipsită din My makeup bag. […]

    Like

Leave a Reply

