The perfect palette tag

Probabil ați văzut peste tot în blogosferă acest tag. Am decis să îl fac și eu, poate descoperiți culori frumoase care să vă inspire. 🙂

1. Best packaging

Paletele Inglot le declar o investiție cu adevărat inteligentă. De fiecare dată când călătoresc stau cu teamă să nu pățească ceva bagajul și să îmi avariez fardurile. Nu cred că există ambalaj mai sigur și mai rezistent decât cel al paletelor Inglot. Iar culorile…oh vai…culorile sunt absolut superbe.

DSCN2484

2. Best color payoff

Acum ceva timp am avut ocazia să descopăr în trusa Mariei fardurile Melkior. Efectiv am fost uimită de textura acestora. Eu sunt fan declarat Urban Decay, însă fardurile Melkior au fost dragoste la prima atingere. Iar când am aflat și prețul acestora, am știut că trebuie să ajung urgent într-un magazin Melkior. Astfel am început să îmi construiesc prima mea paletă. Fardurile costă în jur de 16-17 lei, iar paleta magnetică a fost undeva până în 60 de lei. Recomand din toată inima fardurile Melkior. Au o rezistență fabuloasă împreună cu un primer, iar textura este una din cele mai bune din câte am încercat.

DSCN2487

3. Most versatile

Naked 1 este my all time favourite. Este ideală pentru un machiaj de zi, unul de seară sau un “no makeup” makeup. Dacă aș putea să o iau după mine zilnic, aș face acest lucru fără să stau pe gânduri. Cred că este singura paletă pe care aș cumpăra-o de două ori.

DSCN2489

4. Best for travel

Aici intră în primul rând Naked 1. Însă reușesc să fac loc în bagaj și pentru Too Faced – Matte Eyes și Benefit – Big Beaautiful Eyes. Cea din urmă este chiar cea mai plimbată paletă din colecția mea, deoarece este nelipsită din My makeup bag.

DSCN2504

5. Biggest regret

Această paletă este un eșec total. Nuanțele sunt chiar drăguțe, însă sunt aproape insesizabile pe pleoape. Tare rău îmi pare de această paletă. Am vrut de multe ori să o arunc, însă singurul lucru care m-a oprit a fost oglinda mare de care dispune.

DSCN2491

6. Best color names

Sincer nu prea am dat atenție numelor culorilor din palete. Acum că stau să analizez, cred că fardurile din Urban Decay – Vice au nume cât de cât mai interesante.

DSCN2495

7. Least used

Așa rău îmi pare că nu mai folosesc atât de des paletele de la Sleek. Nu știu din ce motiv le ocolesc mereu 😦 Din punct de vedere al raportului calitate – preț sunt niște palete excelente și își merită toți banii.

DSCN2501

8. Most used. Most loved. Desert Island.

From the bottom of my heart ⇒ Naked 1 ♥

***

Cum am văzut că mai toată lumea a făcut acest tag, îl dau și eu mai departe către my sweet Deea 🙂

5 thoughts on “The perfect palette tag

  1. fiercevillain says:

    Lovely blog ((: just followed
    If you have time, please check out my fashion blog
    http://www.fiercevillain.wordpress.com

    Like

  2. by sunshine says:

    Interesant tag. Ar trebui sa incerc fardurile Melkior si Inglot.
    http://www.bysunshine.com

    Like

  3. tocmai plasam si eu o comanda de farduri si paleta la melkior, au transport gratuit acum; imi plac si melkior si inglot, produse profesionale de calitate 🙂

    Like

Leave a Reply

