Lipstick of the day – MAC Heroine

Povestea din spatele acestui ruj a început în Praga.

După 30 de minute petrecute în magazin, testarea rujurilor până nu mai aveam loc liber pe mâini, am plecat cu acest ruj și cu o experință foarte plăcută. Fetele de acolo au fost extrem de amabile și ne-am dat la povești 🙂

Eu pusesem de ceva timp ochii pe acest ruj, însă mereu evitam să îl iau și nu cred că am avut vreun motiv întemeiat să îl ocolesc. Din momentul în care l-am avut pe buze am știut că trebuie să fie al meu.

La fel ca majoritatea rujurilor mele, nu îl recomand pentru un machiaj de zi dacă nu sunteți adeptele buzelor în culori puternice ziua în amiaza mare.

DSCN2445

DSCN2441

DSCN2409

DSCN2433

Culoarea este apropiată de Mac Rebel, însă cel din urmă este mult mai frumos.

Recomand din toată inima rujurile Mac. Sunt extrem de rezistente și au cele mai frumoase nuanțe.

One thought on “Lipstick of the day – MAC Heroine

Leave a Reply

