The Travel Tag

Am tot văzut prin blogosferă acest tag și cum tot ce ține de călătorii mă atrage, am zis să îl fac și eu.

e0983c3ce2a4c6650ee927e17b9d4898

Unde ai zburat prima dată cu avionul? 

Primul meu zbor cu avionul a fost spre Roma. Țin minte că eram puțin speriată, însă zborul este destul de scurt și m-am calmat repede.

DSCN1158

Numește trei lucruri esențiale pentru tine atunci când călătorești

  • încălțămintea corespunzătoare
  • să am o carte la mine (chiar dacă nu citesc mai mult de 3 pagini, nu pot sta liniștită dacă nu am o carte la mine)
  • APĂ. Multă apă. Pentru că îmi place să mă plimb destul de mult pe jos, hidratarea este esențială.

Cu cine ai vrea să călătorești?

Cu cineva cu care nu am mai călătorit.

Ce loc din avion preferi: culoar, mijloc, geam?

Geam. Și tot timpul cer loc la geam.

IMG_2240

Cum “pierzi timpul” atunci când călătorești?

Ascultând muzică. Indiferent dacă sunt în avion, mijloc de transport în comun sau pe jos.

Numește câteva țări prin care ai călătorit

Italia, Turcia, Cehia, Germania.

DSCN1362

DSCN0131

IMG_0367

IMG_3591

Care dintre acestea a fost preferata ta?

Cehia cu siguranță. Praga este orașul meu de suflet.

IMG_2324

Cu ce mijloc de transport îți place să călătorești?

Avionul. Decolarea este partea mea preferată și iubesc să nu-mi mai simt picioarele pe pământ.

Numește un loc unde ai vrea să te întorci, din cele deja vizitate.

Praga. Forever.

IMG_0440

Există un loc unde nu ai vrea să te mai întorci?

Nu. Cu siguranță orice ieșire din țară pentru mine este un motiv de bucurie. Însă dacă ar fi să aleg un loc unde nu aș vrea să locuiesc, acesta ar fi Germania.

IMG_3744

Ai ceva pățănii interesante din categoria “m-am pierdut” ?

“M-am pierdut” este puțin spus pentru cât am pătimit în Munchen vara asta.

IMG_3806

Unde ai călători special pentru mâncare?

Italia. Dacă aș putea m-aș mărita cu mâncarea italienească 🙂

Care este următoarea ta destinație?

Madrid, peste o lună jumătate. Can’t wait.

Cum îți place să îți structurezi călătoria?

Să structurez?! Eu?! :))) Păi iau biletul de avion, cazare…and that’s it! 😀

Pe cine provoci?

Pe Elena si Delia.

4 thoughts on “The Travel Tag

  1. ealeganus says:

    Vaiii!!! Sarumana!!! E prima dată când cineva îmi da un tag. Mulțumesc mult de tot. Chiar am să îl fac.

    Like

Leave a Reply

