Lipstick of the day – NYX Soft Matte – Milan

Așteptam din tot sufletul să se răcorească afară să pot să pun și eu puțin machiaj pe față. Așa că cele 17 grade de afară m-au bucurat enorm 🙂

Aș fi putut pune ceva mai multe produse, însă am zis să nu exageram ca totuși este vară.

Nu am mai folosit de ceva timp BB Cream și sunt curioasă de rezistența lui. Acum ceva timp nici nu mă despărțeam de el, însă acum simt că doar fondul de ten reușește să mă salveze.

Vedeta acestui post o reprezintă luciul de buze mat de la NYX.

DSCN2799

Îl am de ceva timp și simt că nu i-am acordat atenția pe care o merită. Este extrem de rezistent, destul de pigmentat pentru gusturile mele, însă cea mai mare calitate a lui este faptul că nu usucă buzele.

DSCN2797

DSCN2795

DSCN2792

Este un ruj potrivit pentru un machiaj de zi, un machiaj pentru birou și cred că se potrivește de minune și la plajă 🙂

Eu am adoptat un machiaj simplu, cu un minim de produse și care să îmi lumineze privirea într-o zi ploiasă ca acesta.

IMG_4679

4 thoughts on “Lipstick of the day – NYX Soft Matte – Milan

  1. Shi_MDLMB says:

    This one is a pretty color. I have Antwerp shade from soft matte and absolutely love it.
    xx

    Like

  2. Tres Chic says:

    am tot zis ca incerc si eu un ruj de la nyx, dar inca nu am ajuns :)) poate in viitor.

    Like

Leave a Reply

