Makeup lately

Cu greu îmi găsesc timp să pregătesc câte un machiaj pentru blog. Ce este drept nici vremea de afară nu prea m-a ajutat. Căldurile astea insuportabile nu mi-au permis să pun prea multe produse pe față.

Așa că atunci când am avut puțin timp liber am exersat puțin cu produsele noi cumpărate sau primite în ultima perioadă. Sunt extrem de încântată de ele și cred că am început să fac investiții din ce în ce mai bune în materie de makeup și am învățat să cumpăr produsele care mi se potrivesc cu adevărat.

Când sunt încântată de vreun machiaj încerc mereu să pun pozele pe Instagram.

Mai jos vă las cu câteva poze ale unor machiaje pe care le-am purtat seara, la birou sau la plimbare în parc.

IMG_4903

IMG_4849

FullSizeRender

FullSizeRender (1)

FullSizeRender (2)

2 thoughts on “Makeup lately

  1. simofever says:

    ce frumoasa esti,ralu ! ❤ :*

    Like

Leave a Reply

