Toamna purtăm roșu pe buze – Mac Riri Woo

Într-un final a venit toamna. Mă bucură foarte mult temperaturile scăzute pentru că nu mai este un chin să pun un milion de produse pe ten.

De asemenea, toamna este perfectă pentru a purta rujurile închise la culoare, nuanțe pe care eu le îndrăgesc din toată inima.

Primul ruj pe care vi-l prezint în această toamnă este MAC Riri Woo, rujul pe care mi l-am dorit extrem de mult și pe care îl folosesc atât de rar pentru a nu-l termina 🙂

Pentru machiajul ochilor am ales ceva simplu deoarece am vrut să pun accentul pe buze.

DSCN2881

DSCN2885

DSCN2890

DSCN2905

DSCN2876

DSCN2877

DSCN2875

Voi ce nuanțe purtați toamna acesta pe buze?

4 thoughts on “Toamna purtăm roșu pe buze – Mac Riri Woo

  1. Arata tare bine, si rujul, si machiajul ochilor!
    Eu abia acum ca sa mai racit folosesc machiaj, un anticearcan si rimel de cele mai multe ori e de ajuns. Rujuri… de la roz la visiniu, cu rosu e big love!
    xox

    Like

  2. Deea C says:

    Superbă nuanța.
    Eu nu țin cont de anotimp când vine vorba de ruj :))
    Mă dau cu ce-mi place și în ultima vreme (de luni bune) folosesc doar rujuri închise 😀
    Sau câte un roșu așa…
    pupicei

    Like

Leave a Reply

