Top 3 rujuri potrivite pentru un machiaj office

DSCN2982
Pentru o persoană căreia îi plac nuanțele puternice de ruj, îmi este destul de greu să aleg un ruj potrivit pentru un machiaj de zi care să nu șocheze. Prefer oricând un ruj mov în locul unui nude, însă trebuie să mă adaptez situației.

Am ales pentru voi trei rujuri din colecția mea care cred eu că se potrivesc unui machiaj office.

MAC – PINK PLAID 

DSCN2976

Rujul l-am luat din Munchen și ca fiecare vizită a mea în MAC are o poveste amuzantă în spate. Sincer nu știu să descriu nuanța, însă este un roz prăfuit. Rezistența este foarte bună și nu usucă excesiv buzele chiar dacă este un ruj mat. Îl consider rujul perfect pentru birou pentru că nu trebuie reaplicat pe parcursul zilei.

DSCN2960

CHANEL ROUGE ALLURE – PIMPATE

DSCN2975

Ultimii 30 de euro din portofel i-am dat pe acest ruj în aeroport în Praga. Atunci m-a atras foarte mult nuanța, acum nu mai sunt atât de încântată de ea. Nu pot spune că nu-mi mai place, pentru că îmi place destul de mult, însă inima mi-a fost cucerită de alte nuanțe 🙂 Rujul nu este unul rezistent și nici foarte hidratant. Îl prefer vara pentru că mi se pare că se potrivește cu o piele bronzată (ceea ce eu nu am mai avut de ani buni). Ambalajul în schimb mi se pare extrem de elegant. Nu pot să spun că îl recomand pentru că la prețul acesta puteți lua un ruj mult mai bun.

DSCN2932

 

DIOR ADDICT EXTREME -LUCKY

DSCN2968

Rujul l-am primit acum ceva timp de la o prietena tare dragă. Știa că îmi doresc foarte mult un ruj de la Dior și de ziua mea mi-a îndeplinit dorința. Nuanța este superbă, hidratează foarte bine buzele, iar rezistența mi se pare uimitoare pentru un ruj care nu are un finish mat. Eu îl folosesc atât ziua cât și seara.

DSCN2947

Long story short: îmi place să îmi cumpăr câte un ruj din fiecare țară pe care o vizitez și îmi plac rujurile elegante 🙂

Voi ce rujuri folosiți în machiajul pentru birou?

 

Leave a Reply

