Easy minimal makeup look

Diminețile mele sunt tot mai aglomerate. Abia dacă reușesc să îmi fac timp pentru toate. Însă încerc pe cât posibil să nu oripilez lumea pe stradă ieșind nemachiată din casă. Și pentru că în ultimul timp am preferat un mic dejun decent și o cană de cafea băută în liniște, timpul alocat machiajului s-a redus considerabil.

Totuși, cu un minim de produse reușesc să mă transform într-o persoană cât de cât odihnită 🙂

DSCN3225-vert

Încep tot timpul prin a-mi pregăti tenul. Produsele pe care le folosesc acum sunt aproape perfecte. Machiajul rezistă întreaga zi și tenul are parte de hidratarea necesară.

Fondul de ten îl mai schimb, însă L’oreal True Match îmi place cel mai mult pentru că are un finish glowy și pe mine mă face să par extrem de odihnită, chiar dacă nu am dormit mai mult de 5 ore. Modul meu preferat pentru aplicarea lui este cu ajutorul beauty blenderului. Îl declar una dintre cele mai bune investiții din ultima perioadă.

Sprâncenele le conturez cu kitul meu preferat (Browzing) și le fixez cu gelul Speed Brow. Cele doua ustensile de încredere pe care le folosesc în machiajul sprâncenelor sunt: pensula pentru aranjarea lor de la Melkior si MAC266 pentru conturare.

De aproape două săptămâni folosesc anticearcănul Naked Skin de la Urban Decay. Am fost extrem de fericită când acest brand a ajuns și la noi pentru că este brandul meu preferat și vaaaaai cât de greu îmi era să achiziționez produsele lor.

După aplicarea anticearcănului fixez totul cu o pudră (al cărei ambalaj arată absolut deplorabil, dar care își face treaba extrem de bine).

Nou intrat în coleție este blushul Peachykeen. Cred că este blushul pe care mi l-am dorint veșnic și nu știu de ce mi-a luat atât de mult să îl cumpăr. Culoarea este minunată și rezistența, ca orice blush MAC, de durată.

În unele zile aplic și puțin iluminator. Pentru că am primit paleta The Manizer Sisters de câteva luni și abia dacă am atins-o, am decis să o folosesc mai mult în ultima perioadă. Nuanța mea preferată din paletă este Cindy-Lou Manizer.

Chiar dacă buzele mov sunt “my signature lips”, de ceva timp am decis să port și nuanțe mai cuminți. Creme Cup de la MAC este my latest crush.

La sfârșit fixez totul cu Fix+ (de care ma declar dependentă acum) și sunt gata de o nouă zi 🙂

DSCN3253

Voi ce produse folosiți pentru un machiaj care să vă facă să arătați fabulos și odihnite?

 

5 thoughts on “Easy minimal makeup look

  1. Très Chic says:

    Când ma grăbesc folosesc anticearcan, primer ptr ochi, 1-2 nuanțe din paleta naked, rimel, blush și un balsam de buze ^_^

    Like

  2. Imi place blogul tau! Sincera sa fiu incerc sa folosesc cat mai putin machiaj, am si tenul putin cam sensibil 😦 Merg doar pe un ruj, putin fond de ten si un rimel (foarte rar)

    Like

  3. Koko says:

    De-abia astept sa testez concealer-ul de la UD, sper sa faca fata cearcanelor mele ❤

    Like

Leave a Reply

