My winter beauty essentials

Long time no blog…

large

Tocmai am terminat de împodobit primul brad din cei 4 pe care trebuie să îi impodobesc și am zis să profit de această zi liberă cât pot de mult, astfel că mi-am amintit că acum ceva vreme scriam pe blog 🙂 Am hotărât să nu îl las să dispară și am revenit (dupa 174 de ani) cu o nouă postare.

Așa că mai jos vă prezint produsele mele de nădejde în această perioadă a anului.

Skin essentials:

  • balsam de buze Neutrogena – cel pe care îl folosesc în fiecare seară înainte de culcare
  • balsam de buze EOS – este balsamul pe care îl țin în general la birou. Nu mi se pare la fel de eficient ca cel de la Neutrogena, dar aroma mentolată îl face absolut delicios.
  • crema de față La Roche-Posay o folosesc seara, iar cea de la Clarins o folosesc dimineața înainte de machiaj.
  • Tahiti Island Dream de la Bath and Body Works este loțiunea de corp preferată momentan. Hidratează suficient cât am eu nevoie, însă mirosul persistă la nesfârșit – lucru care mă încântă enorm 🙂
  • crema de mâini cu caise de la Manufaktura este cea pe care o folosesc acasă. La birou folosesc o cremă pentru piele sensibilă, tot de la Manufaktura.
  • crema de ochi de la Benefit este ultima intrată în rutina mea de îngrijire, iar până acum sunt mulțumită de ea. Eu am primit-o cadou și este în varianta travel size, ceea ce o face extrem de greu de folosit.

img_20161130_133923

Makeup essentials:

  • rujurile sunt foarte importante pentru mine, iar în această perioadă le prefer pe cele închise la culoare. În afară de cel de la Kat Von D, în nuanța Mother, care este mai “cuminte”, ABH – Vintage și Too Faced Melted Matte – Bend and Snap! sunt destul de puternice. But that is never a problem for me 🙂
  • anticearcănul de la Urban Decay – Naked Skin este my best friend în ultima perioadă.
  • sprâncenele le conturez cu ABH Dipbrow pomade, pentru că rezistă foarte bine toată ziua indiferent de vremea de afară
  • pentru ochi folosesc cea mai minunată paletă de farduri din lume – Tarte Tartellete in Bloom și eyelinerul mov de la Inglot
  • pentru un strop de culoare în obraji folosesc blushul la care visam de cel putin 4 ani de zile: Nars Deep Throat.

img_20161130_135303

Voi ce produse folosiți în această perioadă și sunteți încântate de ele?

2 thoughts on “My winter beauty essentials

  1. Deea says:

    ❤ Pisi, vreau sa vad si eu in realitate paleta aia 😀
    Imi era dor de postarile tale! Hai ca din februarie pana in noiembrie nu e asa mult:)))
    Kiss!

    Like

Leave a comment